boooring!!

Dags att skriva lite här kanske ..
Blogg är nog inget för mig som det verkar :)

Tillbaka i Varberg efter, nästan sex veckor uppe i Östergötland. Det är bestämt, det är där jag ska bo.
Här nere trivs jag inte alls. Inte med någonting om jag ska vara ärlig. Hoppas allt går fort så jag slipper bo här mer.
I helgen kommer i alla fall Henrik upp till mig från Ronneby,helgen efter också.Om tre veckor kanske Storasyster och Tom kommer ner till mig och sen är det inte många veckor kvar här nere innan jag tar flyget hem till Mora.
Ska hinna med flytt och besök på Systrarna Grön för en titt på julskyltningen.

Idag har jag tagit lite "ledigt",precis som igår men i morgon lär jag pallra mig till skolan. Handels kommer och ska prata och så ska vi redovisa den fåniga Power point uppgiften från LIA´n.Jag blir så matt. Det ska vara en vidare utbildning jag går,men jag tvekar på att jag lärt mig ett dugg sen jag började i augusti. Praktiken var toppen,så får göra det bästa jag kan utav den.

Nu ska jag ner till centrum och uträtta ett par ärenden och handla mat.

Saknar H och vill här i från.

Ha det toppen! Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det var inte kul att läsa att du inte trivs men kämpa på och snart är du klar med utbildningen ska du se! Vi finns ju kvar i norpan så var lugn, men fy för avståndet verkligen! du får höra av dig då du är i norpan, vore kul om vi sågs! Du är saknad! ska försöka följa din blogg lite bättre;)<3

2009-11-16 @ 11:09:53
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0