Drömprinsen.

Jag har verkligen hittat min drömprins.
Han är precis allt för mig. Jag skulle inte kunna leva utan min Henrik. Eller snarare,jag skulle inte alls må bra utan honom. Jag skulle känna mig halv. Precis som jag känner just nu. Det är 4 dagar kvar tills han kommer hem igen efter sina två och en halv månad i Japan. Det känns som att jag håller på bli en knäppis. Jag bara längtar och längtar. Det kryper i hela kroppen och alla känslor och tanka på hur underbart det kommer vara när vi möts i gen på flygplatsen efter denna långa tid. Han är verkligen en sån kille som jag vill visa hela världen. En perfekt kille i alla lägen. Han är underbar och jag är så himla stolt och mallig över att han är min. Jag äälskar verkligen dig Henrik.

Nu ska jag njuta av varje sekund av att ha honom nära för i augusti bär det av till Ronneby för honom och för mig kanske och förhoppningsvis kommer jag in på den skolan jag helst vill komma in på.

Nu ska jag diska pop corn skålen,ta lite hostmedecin,borsta tänderna och sen hoppa ner i sängen.

Natti natti! PUSS <3



<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Sanna Ekorreen

så himla söta ni är :)

2009-04-08 @ 22:42:33
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0