Virrivirr i skallen.

Hej hopp.

Det blev väldigt mycket genast. De ringde från skolan i Varberg i tisdags och  kom med det glada beskedet att jag kom in som andra reserv.Så den 18 augusti börjar jag en Ky-florist utbildning i Tvååker.Blir alltså Västkusten-bo :)

Imorgon är det ju midsommar som alla vet (:P) och det ska firas ute på landet med mina favoriter,Henriks syster med familj.Så det har handlats flera kassar med mat och ska donas och fixas.Så tidigt som halv nio i morgon bitti bär det av till Bryttsätter så det blir en heldag med massor av gott och en massa bus och mys.Ska även sova över där rill lördagen.På lördag eftermiddag beger jag mig med tåget upp till Dalarna för att jobba på Blommor och blad.

3 augusti åker Henrik till Ronneby för att göra lumpen och jag till Tvååker den 18 augusti. Så innan dess ska jag hitta boende och se vad man ska ha med sig för något ner dit.Har en del här i Norrköping,i Motala och lite hemma hos mamma i Mora :S

Nej nu måste jag packa för i morgon och på lördag finns det ingen tid för det.

Ha det! Puss.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Miss u

2009-06-22 @ 07:30:53
URL: http://lostinjapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0