Balkväll med Elin.

Hej hopp.

Dagen har börjat väldigt lugnt.Har varit ledig i ett par dagar nu.Rätt skönt med tanke på att jag jobbat i princip varje dag sen i april.Nästa vecka blir det massa jobb på Roshyddan,det är ju studenten så det är rätt mycket då. Sen är jag kanske ledig midsommarveckan,får se. Efter det åker jag hem och så jobbar jag hela juli,får se om jag tar på mig något mer.Beror på skolor.Fick brev från Munkagård,en ky-utb. jag sökt.Är andra reserv-är ju inte super kul,men så är det iaf.

Idag kommer Elin till Norrköping och vi ska beundras alla fina balklädda ikväll.Efter det blir det lite mat tillsammans.

Imorgon blir det femkamp i Bryttsätter,hihi.Jag och Henrik har ju tjuvtränat på golfgrenen ett par ggr ;)

Nej nu ska jag fixa håret,äta och sen är nog klockan dags för att Elin ska anlända.
 
STORT GRATTIS TILL ALLA STUDENTER HEMMA I MORA IDAG 5/6 (exakt ett år sen jag själv tog studenten)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: S

lät som du och elin hade trevligt :)

2009-06-09 @ 21:46:12
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: S

ska du med ut imorgon (fredag) med mej och bella, såklart lite annat folk? :)

2009-06-11 @ 13:02:47
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0