Long time ago.

Dagarna bara springer förbi. Det är knappt att man hinner uppfatta att det faktiskt är en ny dag.
Det känns som att jag jobbar 24/7. Vilket jag nästan gör.Har inte varit ledig en enda dag sen i slutet på mars och så kommer det fortsätta fram till augusti. Några enstaka dagar ska jag också få vara ledig :)

Jag börjar bli lite nevös för nästa onsdags bestyr. Hoppas verkligen att jag blir nöjd efter alla konstiga drömmar om tatueringen :P

Nu ska jag skriva under lite diplom,sen ringa älskling som har jour sen blir det sängen,en nybäddad sådan- I love it.

Valborg på torsdag.redan maj på fredag.sjukt fort det gått. Snart ett helt år sen jag slutade skolan. Nästan ofattbart.

Jag älskar min Henrik och jag är så himla glad över att jag hittat min drömprins ;)

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0